Sunday, March 29, 2009

sesi fotograf Q-science

semalam aku bru lpas sesi fotograf ngn bdk2 klas aku..agk best la,siap sume pki bju korporat lg.
tgk muke sume ceria je nk amk gmbar..yg slack nye,time 2 hjan plak..tp mcm bergmbar kat korea la plak ngn hjan2 nye.haha..xtau la cmne jd gmbar nye nnt..mse part candid lg la,sume posing tah pape..ngn aku2 skali,ngarut je..nsb baek xruntuh perkataan "ACADEMIC HEIGHT" 2..dh abs sesi fotograf 2,ktorg mencapap la kat blok C..nk blk blik,HUJAN..bak kate APO la..haha..then ngn meriah nye ktorg bergmbar la sndri kat blokC 2..siap ngn DR. MAHMOD(lecterer statistik aku) lg,kebetulan die lalu kat ctu..so,die pn join ktorg jap..pas2,dh puas ktorg mencapap kat blokC 2 ktorg blah la..nk wat ape lg kat ctu,xde pekdah!!..

1 comment:

  1. beb..anda sudah di tag oleh saya..look at my blog..
    so kne buat soalan niyh and post to ur blog

    1-Apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama itu?
    2-Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?
    3- Apakah 'method' penulisan dalam blog anda?
    4- Pernah terasa nak hapuskan blog anda? Sebabnya?
    5- Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ini?
    6- Senaraikan 5 oran

    ReplyDelete